Atuty programu lojalnościowego Redconst dla osoby inwestującej w myjnię bezdotykową, jak i dla użytkowników wyraźnie pokazują, iż firma ta oferuje usługi na rzeczywiście bardzo wysokim pułapie. Zarządca producent myjni bezdotykowych może oczekiwać na: zwiększenie lojalności osób korzystających z myjni, poprawę przepływów pieniężnych ze względu na środki przedpłacone, poszerzoną analitykę finansową kompletnej inwestycji, natychmiastowe generowanie paragonów dla korzystających z myjni, wstępną zgodność z systemem KSeF, odbywające się sprawnie zasilanie kart poprzez serwis Przelewy24, łatwe zarządzanie dowolnymi akcjami promocyjnymi, jak i realizację reklamacji na odległość wraz z weryfikacją. Osoby korzystające z myjni mają z kolei zapewniony jasny program abonamentowy. Jest on stały, policzony od myjni oraz niezależny od przychodów. Mają także zagwarantowane zautomatyzowane otrzymanie faktur za poszczególne czynności na myjni.
Wszechstronne rozporządzanie myciem samochodów flotowych razem z zautomatyzowanymi doładowaniami to kolejny, niemały walor, który świadczy o tym, że myjnie bezdotykowe Redconst prowadzone są nowocześnie. Osoby pracujące na myjni mają możliwość skorzystać z systemu benefitów, jakim jest przykładowo 30 dniowy budżet na korzystanie z myjni. Więcej niż sto dwadzieścia wybudowanych myjni powstałych do tej pory też przynosi pewność wzorowej realizacji usługi. Najpierw zleceniodawca dostaje 3 lata gwarancji razem z wglądem do pełnego, merytorycznego wsparcia.
Właściciel myjni otrzyma dobrą chemię czyszczącą z branży oraz może spodziewać się usług serwisowych. Redconst jako firma zajmująca się projektowaniem nowoczesnych myjni bezdotykowych jest jednym z liderów na rynku. Pracownicy przekonują osoby interesujące się współpracą, iż okres zwrotu z inwestycji w myjnię wynosi mniej więcej 5 lat. Walorem jest też to, że można decydować się na wybór działki z bazy dostępnych w Redconst bądź oddać pod dzierżawę swoją działkę, jeśli posiada się taki teren.
+Reklama+